Zawody;
-myśliwy (max 8)- poluje, jest to główny zawód tego klanu, co go wyróżnia na tej płaszczyźnie. Musi zaopatrywać obóz w mięso i skóry.
-łowczy (max2)- zajmuje się nowymi w klanie, może douczać myślistwa. Może prowadzić wyprawy myśliwskie i ekspedycje. Współpracuje z trenerami łucznictwa.
-rzemieślnik (max 5)- jego zadaniem jest wyrób różnych rzeczy mniejszej masy, głównie zaopatruje klan w strzały.
-płatnerz (max 3)- wykonuje on zbroje oraz uzbrojenie dla swoich towarzyszy, współpracuje z rzemieślnikami, oraz odbiera skóry od myśliwych.
-alchemik (max 2)- zajmuje się on wyrobem eliksirów dla swoich towarzyszy.
-kucharz (max 2)- musi on zaopatrywać swych towarzyszy w jedzenie i napitek, odbiera mięso od myśliwych.
-cieśla (max 3)- zajmuje on się wyrobem różnych rzeczy większej masy. Jest również budowniczym
-rybak (max 1)- jego praca polega na poławianiu ryb, dostarczaniu ich do kucharza.
-trener walki bronią białą (max 2)- pokazuje jak używać broni białej. Uczy walki toporem i mieczem.
-trener łucznictwa (max 2)- pokazuje jak używać wprawnie łuku, współpracuje z łowczymi.
-trener walki z orkami i myślistwa (max 1)- Uczy jak zabijać orków, oraz bestie dużej postury jak cieniostwory lub trole. Może uczyć również całej gamy myśliwskiej.
Offline